آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 75
باردید دیروز : 143
بازدید هفته : 329
بازدید ماه : 314
بازدید سال : 5714
بازدید کلی : 146023

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات
ایران می‌خواهد از قدرت سایبری برای ایجاد اختلال در سامانه‌های موشکی دفاعی دشمن، مقر فرماندهی و کنترل، سامانه‌های بدون سرنشین هوایی و دریایی، عملیات‌های لجستیک یا زیرساخت‌های حیاتی استفاده کند.

سرویس جنگ نرم مشرق- اندیشکده «واشنگتن» در جدیدترین گزارش خود به قدرت سایبری ایران و راه‌های مقابله با آن با عنوان «سایه بلند سایبری ایران» پرداخته است. مشرق صرفا جهت اطلاع نخبگان و تصمیم‌گیران عرصه سیاسی کشور از رویکردها و دیدگاه‌های اندیشکده‌های غربی این گزارش را منتشر می‌کند و دیدگاه‌ها، ادعاها و القائات این گزارش‌ مورد تأیید مشرق نیست. 

این گزارش در ابتدا با این ادعا که تهران بیش از یک دهه‌ است که از سایبر به عنوان سلاحی برای مقابله با مخالفان داخلی و دشمنان خارجی خود استفاده می‌کند، می‌نویسد: «پس از کشف حملات سایبری 2010 علیه برنامه هسته‌ای خود، و اعمال تحریم‌های جدید نفتی و مالی در سال 2011 و پس از آن، ایران دست به حملات سایبری تلافی‌جویانه علیه اهداف بخش نفتی عربستان و نیز بخش مالی آمریکا زده است».

سایه بلند قدرت سایبری ایران بر سر غرب 

اندیشکده واشنگتن گزارشی در رابطه با قدرت سایبری ایران و راه‌های مقابله با آن با عنوان «سایه بلند سایبری ایران» منتشر کرده است

تعداد بازدید از این مطلب: 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395
نظرات
یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه خواهد داشت بطوریکه یک ساعت در معرض wifi معادل خطر کشیدن چند سیگار و اضافه وزن است.

به گزارش مشرق، علی شبستانی منفرد - متخصص فیزیک پزشکی درباره مضرات و آسیب‌های جسمانی wifi اظهار کرد: امواجی که در سیستم‌های BPS و ماهواره استفاده می‌شود از نوع امواج الکترومغناطیس بوده و تحت عنوان EF می‌شناسیم، در یک نگاه کلی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه به همراه خواهد داشت.
 
وی افزود: در حقیقت حدود انرژی و شدت امواج در سیستم‌های موبایل در حد ایجاد عارضه جدی برای سلامت انسان نیستند.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امواج wifi  اثراتی گذرا مانند تحریک‌پذیری، افزایش درجه حرارت  و تغییر پتانسیل غشا را سبب می‌شوند، که ماندگاری ندارند؛ مطالعات انجام شده آسیب‌رسانی این امواج را در شدت‌های بالا تأیید کرده است، اما در شدت‌های پایین به قطعیت علمی نرسیدیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
نظرات
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعای برخی مقامات آمریکایی گفت: ایران در سال های گذشته قربانی حملات جدی سایبری نظیر استاکس نت بوده ، ولی این حملات غیرقانونی را با حملات متقابل سایبری پاسخ نداده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 2 آذر 1394
نظرات

سلامی هم بکنیم به جایگزین تلگرام!

 

 تلگرام پایان نیافته است اما گویا حاشیه ها دست از سر آن برنخواهند داشت، از الان گمانه ها درباره جایگزین آن داغ است...

 
تلگرام

تلگرام مهلت گرفت تا با رفع ایرادات به زندگی خود در میان فضای مجازی ایرانی ها ادامه دهد. این نرم افزار پیام رسان آمارهای زیادی از میزان مشارکت ایرانی ها را به خود اختصاص داده است حدود 12درصد از پهنای باند ایران به استفاده از این اپلیکیشن تعلق دارد، 12 الی 14 میلیون ایرانی عضو آن هستند و همچنین از کل کاربران تلگرام، 44 درصد از آن ملیت ایران است.
تلگرام موفق شد با ارائه امکانات منحصر به فرد خود نسبت به نمونه های مشابه همچون وایبر و واتس آپ، این نرم افزارها را سریع از دور خارج کرده و از رونق بیاندازد. کاری که زمانی واتس اپ و وایبر با نمونه های مشابه خود کردند البته فیلترلینگ همیشه به این روند کمک کرده است. در واقع دو عامل پیشرفت تکنولوژی و فیلترلینگ باعث شده است که قصه اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی در ایران پر فراز و فرود باشد.
متاسفانه این فراز و فرود کمتر متاثر از فعالیت های ایجابی و موثر داخلی بوده است بلکه فیلترینگ بیشترین حجم فعالیت را داشته و همیشه دم دست ترین عامل بوده است، یعنی قبل از هر گونه فعالیت و یا برنامه ریزی داخلی اولین گزینه و واکنش نسبت به تکنولوژی های رسانه ای فیلتر بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 528
موضوعات مرتبط: سرگرمی , اینترنت و رایانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
در گذشته شاهد فیلتر شدن برنامه های پیام رسان، از قبیل وایبر، وی چت و ... بوده ایم. اما کاربران هر بار که پیام رسانی فیلتر می شد، به برنامه ای دیگر مهاجرت می کردند.
 
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امروز ساعت 3 بعد از ظهر قرار است جلسه کار گروه مصادیق مجرمانه با محوریت بررسی عملکرد فعالیت پیام رسان تلگرام تشکیل شود که در مورد فیلتر شدن یا عدم فیلتر شدن این پیام رسان تصمیم گیری کند. اما اگرتلگرام فیلتر شود چه انفاقی می افتد؟ آیا حدود 8 میلیون کار بر ایرانی این نرم افزار، دیگر از برنامه های پیام رسان استفاده نخواهند کرد؟ 
 
سال ها پیش برنامه وایبر در بین کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرد و ترافیک بسیار زیادی از سرور های این برنامه را ایرانی ها تشکیل می دادند. پس از چندی که از فعالیت های این برنامه گذشت و به روز رسانی هایی که انجام داد، امکان تماس های تصویری، تشکیل گروه ها و ارسال پیام های صوتی و تصویری هم به آن اضافه شد. در نهایت شاهد بودیم این پیام رسان به یکباره مختل شد و تماس و ارتباط بسیاری از کاربران با یک دیگر را قطع شد. اما با گذشت مدت زمان کوتاهی برنامه های دیگری نظیر وی چت، واتس اپ و ... مورد توجه قرار گرفتند. در اواخر عمر وایبر،‌ برنامه ای به نام تلگرام در بازار های رسمی موبایل ( گوگل پلی و اپ استور اپل) عرضه شد که در مدت زمان کوتاهی محبوبیت خاصی بین کار بران پیدا کرد.در آغاز از علل محبوبیت این برنامه می توان به سرعت بالای ارسال و دریافت پیام ها، قابلیت ارسال انواع فایل ها و  ربات های تلگرامی اشاره کرد که همین ربات ها نیز خود عامل بحث های بسیاری در مورد این پیام رسان شدند. از آخرین تغییرات این برنامه می شود به کانال های تلگرامی اشاره کرد که در روز 31 شهریور (22 سپتامبر) معرفی شد. پس از آن کانال های علمی، فرهنگی، اقتصادی، خبری و ... زیادی تشکیل شد. البته در این بین، کانال هایی با موضوع های غیر اخلاقی نیز ساخته شد و شروع به گسترش مصادیق مجرمانه اینترنتی کردند. در این مقطع، مسئولین فرهنگی و کار گروه مصادیق مجرمانه به تلگرام هشدار دادند که از فعالیت این کانال ها جلو گیری کنند. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 269
موضوعات مرتبط: اینترنت و رایانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
نظرات
این روزها خبرهایی از پولی شدن تلگرام به گوش می رسد.
 اخیرا در فضای مجازی تحت عنوان پولی شدن تلگرام دست به دست می چرخد که به شرح زیر است:
 
" صبح روز شنبه Telegram به حالت شارژي تبدیل خواهد شد. اگر شما حداقل به10 مخاطب این پیام را ارسال کنید، پس متوجه خواهند شد که شما یک کاربر مشتاق و فعال هستید و آرم شما به آبی تبدیل خواهد شد و رایگان باقی خواهد ماند. (همانطور که امروز در روزنامه ها مورد بحث قرار گرفت هزینه هر پیام در تلگرام ۰/۰۱ یورو خواهد بود. این پیام را به 10 نفر ارسال کنید اگر این کار را انجام دهید چراغ شما آبی خواهد شد،در غیر این صورت صدور صورت حساب در تلگرام فعال خواهد شد.(این پیامو به ده نفر بفرستيد تا تلگرام متوجه بشه شما کاربر فعالی هستید وگرنه پولی میشه"
 
از شنبه تلگرام پولی می شود!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات
از تا 5 گوشی میان رده که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی دارند دوری کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،این روزها بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی میان‌رده هستند. در این بین نیز کمپانی‌های بسیاری نیاز کاربران را می‌شناسند و محصولات خوبی را برای این بخش از بازار که طرفداران بسیاری دارد، عرضه می‌کنند.
 
این گوشی ها را هرگز نخرید !
 
با این حال برخی از اسمارت فون‌های میان‌رده از ارزش خرید پایینی برخوردار هستند و به همین سبب، امروز قصد داریم تا 5 میان‌رده را که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی دارند، به شما معرفی کنیم تا از آن‌ها دوری کنید. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات
طبق نمودار سایت detector تلگرام ساعاتی است که دچار اختلال شده و نمودار رو به بالا میرود.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسانهای ارتباطی است، که از ساعتی قبل کاربران به سختی دسترسی به آن دارند، 
گفتنی است اختلال این شبکه ارتباطی در سایر نقاط جهان نیز مشاهده شده و تلگرام ساعتی قبل از اختلال خبر از برروز رسانی نسخه دستکتاپی نرم ازار خود داده است.
همچنین سایت دتکتور را که بررسی کردیم نشان داد این مشکل برای کل کاربرانش در سراسر دنیا اتفاق افتاده است و در ساعت گذشته کمی وضعیت بهترب یافته است.
اما با این حال براساس گزارش های رسیده، تلگرام چندین ساعت است که فیلتر شده است.

و طبق اخبار غیر رسمی دیده شده بنیانگذار تلگرام نیز در توییتر این خبر را تایید کرده است.

پاول دوروف، در صفحه ی خود در توییتر گفت که ایران تلگرام را فیلتر کرده است.

مسئولان وزارت ارتباطات هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
در این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را دانلود کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی و بازی‌های جالب را برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین جهت هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند، بتوانند آنچه که در طول هفته معرفی شده را یکجا ببینند.

در این بسته نرم افزارها و بازی‌هایی را که در یک هفته گذشته جزء بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا بتوانید به صورت رایگان برترین‌ها را از این بسته دانلود کنید.



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

تعداد بازدید از این مطلب: 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکان اپراتور تلفن همراه در صورت تمایل به درخواست پیامک‌های انبوه، پیامکی به شماره 8999 ارسال کنند.

داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به ساماندهی پیامک‌های  تبلیغاتی اظهار کرد: اکثر مشترکان پیامک‌های که به درخواست خودشان ارسال می‌شود با پیامک‌های انبوه ارسالی برای مشترکان اشتباه می‌گیرند، به همین منظور باز ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ناراضی هستند.
 
وی افزود: سه نوع پیامک داریم که دسته اول پیامکی که فرد برای فرد دیگری ارسال می‌کند و دسته دوم پیامک‌های مانند بانک‌ها و ... است که از یک مرکز برای تعدادی مشترکان به درخواست خودشان ارسال می‌شود و دسته سوم پیامک‌های انبوه یا پیامک‌هایی که بدون اراده مشترک از یک  مرکز برای تعداد زیادی از مشترکان ارسال می‌شود.
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 289
موضوعات مرتبط: اینترنت و رایانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
در جنوب غربی واشنگتن شهری وجود دارد بنام آرلینگتون که میزبان بسیاری از عملیات هماهنگ در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و فضای سایبری امریکا است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آژانس امنیت داخلی ایالات متحده امریکا(NSA)، سال ها پیش مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری (NCCIC) را در محدوده ای حفاظت شده و به منظور هماهنگی و راهبردی عملیات سطح بالا در فضای مجازی راه اندازی نمود. این مرکز که حالا قرار است به پایگاهی برای جمع آوری تهدیدات امنیت سایبری دولت و بخش خصوصی تبدیل شود، به کانون توجه متخصصین و فعالان حوزه امنیت سایبری تبدیل شده است.

 

 

نظارت و اجرای عملیات هماهنگ در شبکه های رایانه ای، تهدیدات و امنیت فضای سایبری تنها بخشی از فعالیت هایی است که در مرکز ملی اجماع ارتباطات و تهدیدات امنیت سایبری یا NCCIC ، همه روزه و به طور شبانه روزی در حال انجام است.

مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری چیست و چه کار می کند؟

 

مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری، قسمتی از دفتر ارتباطات و امنیت سایبری امریکا است که زیر نظر اداره حفاظت و برنامه های ملی امریکا (NPPD) اداره می شود. وزارت امنیت ملی امریکا در سال 2009 اقدام به تاسیس این مرکز نظامی و محرمانه نمود. این مرکز وظیفه نظارت تمام وقت بر فضای سایبری امریکا، اشتراک گذاری اطلاعات، تحلیل و امور مرتبط بر پاسخگویی سریع حوادث فضای سایبر را برعهده دارد. حفاظت از شبکه های دفاتر فدرال امریکا و زیرساخت های حیاتی نظیر سامانه های کنترل صنعتی از دیگر وظایف این مرکز است.

طرح ریزی و کنترل خط مشی پاسخگویی در برابر رویدادهای سایبری در سطح ملی از دیگر وظابف این نهاد نظامی-حاکمیتی است. مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری ضمن همکاری مستقیم با دولت، ایالت ها، کشورهای همسایه و بخش خصوصی، اقداماتی نظیر اطلاع رسانی و آگاهی سازی، اجرای عملیات مشترک بین دفاتر فدرال و تحلیل راهبردی مرتبط با امنیت سایبری و ارتباطات را انجام می­دهد.

 

                                                                                                                  

مرکز محرمانه عملیات سایبری ایالات متحده امریکا

تعداد بازدید از این مطلب: 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکلات پیش آمده در ترکیه و در عین حال به روزرسانی‌های سخت افزاری، دلیل کندی و اختلال دسترسی ایرانی‌ها به تلگرام است.
 
 این روزها در حالی وارد دنیای ارتباطات شده ایم که یک روز بدون آن را نمی توانیم تحول کنیم به خصوص در شرایطی که انواع شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی موبایل درگوشیهایمان نصب است.
 
شاید وایبر روزی اولین شبکه پیام رسان موبایلی بود اما این روزها با ایجاد شبکه های اجتماعی موبایلی دیگر امکان انتخاب زیاد است واگر کوچکترین اختلالی در شبکه ها وارد شود تعداد مهاجران به شبکه های دیگر افزایش می یابد.
 
چندی پیش چنین اتفاقی یعنی اختلال  در نرم افزار پیام رسان وایبر موجب شد تا تعداد زیادی از مهاجران به نرم افزار دیگری به نام تلگرام مهاجرت کنند.
 
وقتی از کاربران دلیل مهاجرت به سمت این نرم افراز را پرسیدیم اینگونه می گفتند که امنیت این نرم افزار بیشتر از نرم افزارهای دیگر است و شاید همین موضوع امنیت باعث استقبال زیاد از این نرم افزار شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات
آنچه باعث تفاوت مبنايي هر كشور براي فيلترينگ مي‌شود، ارزش هاي بنيادين مورد توجه هر مقوله در آن كشورها است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیدایش اینترنت به دهه ۶۰ برمی گردد؛ یعنی زمانی که دولت ایالات متحده بر اساس طرحی موسوم به «Arpa» مخفف (آژانس تحقیق پروژه های پیشرفته) که هدفش تقویت کارکردهای دفاعی بود، این طرح را به اجرا گذاشت. در آن زمان، چیزی به اسم کامپیوتر شخصی وجود نداشت و صرفا سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و مراکز دولتی بودند که از سیستم های کامپیوتری بزرگ موسوم به MainFrame استفاده می کردند که هر کدامش اطلاعات خاصی را ذخیره کرده بود و در صورت نیاز، با یکدیگر اتصال برقرار و اطلاعات را بین همدیگر منتقل می کردند یا در صورت ایجاد بستر مناسب، اطلاعات را در حالت اشتراک قرار می دادند.
 

در همان دوران، سیستم هایی به وجود آمده بودند که امکان ارتباط بین کامپیوترهای یک سازمان را فراهم می کردند، به طوری که کامپیوترهای موجود در بخش ها یا طبقات مختلف با یکدیگر تبادل اطلاعات می کردند و امکان ارسال نامه بین بخش های مختلف سازمان، فراهم می شد. این همان چیزی است که امروزه به آن، سیستم ارسال نامه با پست الکترونیک یا ای میل می گویند. اما برای برقراری اتصال بین این شبکه های کوچک و پراکنده که هر کدام به روش ها و بر مبنای استانداردهای خودشان کار می کردند، استانداردهای جدید و مشخصی توسط کارشناسان وضع شد که همان پروتکل ها هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
در این گزارش برترین نرم افزار ها در هفته گذشته که به معرفی آن پرداخته بودیم را در قالب یک بسته جهت دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر طی هفته گذشته فرصت نکردید به صفحه دریچه سر بزنید و نرم افزارها و بازی های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید،می توانید در این گزارش به صورت یکجا به آنها دسترسی داشته باشید.

 با ما همراه باشید.  


دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




 

برنامه قفل اندروید Folder Lock

نرم افزار Folder Lock به کاربران اجازه می دهد تا فایل های خود را وارد برنامه کنند و به صوت کامل از آن ها محافظت کنند. شما کافی است تا فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی بر آن ها رمز عبور قرار دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات

حریق در روابط زناشویی

 

 


بروز اختلاف و عدم تفاهم در خانواده امری شایع است و هیچ خانواده ای نیست که بتوان آن را از این معضل مستثنی دانست . اما گاهی این اختلافات و مشکلات از روال طبیعی خود خارج می شود و تبدیل به تعارضات و اختلافات شدید خانوادگی می گردد و روابط جنسی زوج را مختل می کند.

 


زن و مرد ، زن و شوهر ، دعوا ، طلاق

خانواده یک اجتماع کوچک است که در ابتدا از یک زن و مرد تشکیل شده است، و به مرور فرزندان به این اجتماع اضافه می شوند. تشکیل خانواده بر اساس نیازهای زوجین پایه ریزی می شود، که این نیازها شامل نیازهای عاطفی و نیازهای جنسی است. اگر در محیط خانواده این دو نیاز اساسی تامین نگردد، مشکلات زیادی برای فرد و برای جامعه به وجود خواهد آورد. در دین اسلام بر تامین این دو نیاز در بستر خانواده تاکید فراوان شده است . اما متاسفانه در پرتو برخی از اختلافات خانوادگی این  دو نیاز در حاشیه قرار می گیرد و زوجین دچار صدمات و خسارتهای جبران ناپذیری می شوند. در اینجاست که خانواده کارکرد صحیح و سالم خود را از دست می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 8 شهريور 1394
نظرات
این روزها، نرم افزار تلگرام در میان کاربران شبکه های اجتماعی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛در ایران نیز، قبل از اینکه وایبر با اختلالاتی مواجه شود این شبکه پیام‌رسان چندان مورد استقبال نبود اما هنگامی که در یک دوره، اختلالاتی در دریافت و ارسال پیام در وایبرایجاد شد، حجم زیادی از کاربران به استفاده از تلگرام روی آوردند و تاکنون از استفاده از آن رضایت مطلوبی داشته‌اند.
بر همین اساس، گروه های خبری بسیاری در تلگرام تشکیل شده است که مهم ترین کارکرد آن ها کپی کردن اخبار خبرگزاری ها و انتقال آن بر روی گروه ها است.  
 اما آنچه که این روزها نقل محفل های سیاسی و خبری است گروه هایی ست که هر یک به سبب ویژگی های خاص خود از دیگری متمایز شده اند.
نحوه مدیریت، اعضا، چهره های سیاسی و رسانه ای و نوع اطلاع رسانی از ویژگی هایی است که می تواند یک گروه را نسبت به سایر گروه های خبری متمایز کند.
بر اساس این گزارش، با توجه به ویژگی های یاد شده تاکنون سه گروه خبری توانسته اند نام خود را در میان کاربران مطرح کنند.
گروه هایی که بعضی از آنها به مرجع خبر خبرگزاری ها و بعضی دیگر به محلی برای بحث و تبادل نظر جناح های مختلف سیاسی تبدیل شده است. 

تعداد بازدید از این مطلب: 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود